Menu

Analiza cen – jak walczyć o klienta niską ceną

0 Comments


Prowadząc sklep internetowy trzeba pamiętać, że konkurencja nie śpi i walka o klienta nie jest łatwym zadaniem. Jak więc można skutecznie poradzić sobie z konkurencyjnymi firmami, jak wybić sie na rynku w taki sposób, by stać sie liderem w swojej dziedzinie? Pomysłów marketingowych jest oczywiście wiele, jednak przede wszystkim musimy zwracać uwagę na to jakie oczekiwania maja klienci.

Klient nasz Pan

Znane od lat powiedzenie – klient nasz Pan nadal jest aktualne. W końcu to ma decydować o sukcesie sklepu jak nie klienci, którzy zostawiają w nim swoje pieniądze. Dlatego zakładając sklep internetowy, powinno sie przede wszystkim zrozumieć oczekiwania klientów. Każda branża ma swoją specyfikę, a klienci swoje oczekiwania, dlatego analiza rynku to szansa na to, że właściciel sklepu odpowie na te potrzeby. Wśród tych decydujących o sukcesie czynników nadal na jednym z najwyższych miejsc znajduje się cena produktów.

Dobra cena – to przyciąga klientów

Statystyki pokazują, że nasi rodacy nadal kupują przede wszystkim zwracając uwagę na ceny. Dlatego analiza cen w sklepach konkurencji i własnym sklepie, dokonanie porównać i wyciągnięcie wniosków to klucz do osiągnięcia sukcesu. Jeśli właściciel sam nie jest w stanie prowadzić stalej analizy cen w innych sklepach warto zlecić to zewnętrznej firmie, która będzie przygotowywała regularnie stosowne raporty i na ich podstawie będzie można wprowadzać zmiany w swoim sklepie, zwracając uwagę na to jaki dynamizm zmian ma miejsce w innych sklepach o podobnym asortymencie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *